بهترین صرافی ارز دیجیتال
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۱
  • 465

در اینجا بهترین صرافی های ارز دیجیتال که باید بشناسید را معرفی کردیم.



تا زمانی که شما یک صرافی معتبر در بازارهای مالی پیدا نکنید، نمی‌توانید فعالیت خود را شروع کرده و به انجام معاملات در بازارهای مالی بپردازید. دلیل این موضوع، این است که تمامی تراکنش‌ها و انتقال ارز‌های دیجیتال یا برداشت آنها، به کمک صرافی انجام می‌شود. همچنین صرافی به شما کمک می‌کند بخش زیادی از ارزهای مورد نظر خود را ذخیره و نگهداری کنید.

در نظر داشته باشید آموزش دیدن در زمینه ارز دیجیتال از ملزومات فعالیت در دنیای مالی رمز ارزها است، از این رو بهتر است ابتدا آموزش ارز دیجیتال را به خوبی فراگرفته سپس اقدامات بعدی را انجام دهید.

چگونه بهترین صرافی ارز دیجیتال را بیابیم؟

در وهله اول، پیدا کردن یک صرافی معتبر کار راحتی به نظر می‌رسد، اما تجربیات نشان داده است بسیاری از تحلیلگران پس از انتخاب صرافی های اشتباه و با از دست دادن سرمایه خود، توجه بیشتری به فعالیت صرافی و سابقه کاری آن داشته اند. بنابراین مهمترین مرحله برای پیدا کردن صرافی‌ معتبر، تحقیق و مطالعه درباره آن هاست. در ادامه به برخی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال معرفی می‌کنیم.

 

1- صرافی بایننس

با توجه به اینکه می‌توانید برای انجام معاملات خود در بازارهای مالی، از صرافی‌های داخلی و خارجی استفاده کنید، در اینجا قصد داریم بهترین صرافی خارجی را به شما معرفی کنیم. بنابراین باید بگوییم صرافی بایننس بهترین پیشنهاد خواهد بود.

صرافی بایینس که کمتر از ۱۰ سال است فعالیت خود را شروع کرده است. اما طی همین زمان کوتاه، توانسته است به یکی از بهترین مراکز برای انجام معاملات، انتقال یا برداشت وجه تبدیل شود. بنابراین اگر به دنبال مطمئن‌ترین و مناسب‌ترین صرافی هستید، می‌توانید صرافی بایننس را انتخاب کنید.

صرافی بایننس زمانی به وجود آمد که بسیاری از رقبا و صرافی‌های دیگر از سال‌های قبل تأسیس شده و مورد توجه و استقبال قرار گرفته بودند. به همین دلیل پیش بینی می‌شد که این صرافی، نهایتا بتواند تا چند سال بعد، جایگاه مناسبی در سطح جهانی داشته باشد. اما خیلی زود نتیجه کاملاً برعکس شد. زیرا طی مدت زمان کوتاهی، صرافی رشد بسیار زیادی پیدا کرد، به گونه‌ای که نسبت به سایر رقبا، محبوبیت بیشتری کسب کرده است.

 مزایای صرافی بایننس

  • یکی از بهترین ویژگی‌های صرافی بایننس این است که بسیاری از جفت ارزهای مختلف در آن وجود دارد. در نتیجه امکان انجام معامله با بسیاری از جفت ارزها را برای کاربران و معامله‌گران فراهم می‌کند.
  • تعداد جفت ارز‌هایی که در این صرافی وجود دارد، حدوداً به ۵۰۰ تا ۶۰۰ عدد می رسد.
  • تمامی این جفت ارزها کاملاً رمزنگاری شده و مطمئن هستند.
  • شما با استفاده از این صرافی نه تنها امکان انجام معاملات با بسیاری از جفت ارزهای مهم دنیا را دارید، بلکه می‌توانید تعداد زیادی از معاملات دیگر را نیز در این صرافی انجام دهید. موردی که شاید در بسیاری از صرافی‌های دیگر با محدودیت مواجه شود.

اگر قصد دارید که کار با این صرافی را آموزش ببینید، می‌توانید در دوره آموزش صرافی بایننس شرکت کنید.

  • اگر به دنبال پیدا کردن یک صرافی هستید که نسبت به باقی مراکز، از شما کارمزد کمتری دریافت کند، این صرافی بهترین انتخاب خواهد بود.
  • تعداد جفت ارزهای که برای انجام معامله در آن وجود دارند، بسیار زیاد هستند.
  • این صرافی امروزه به عنوان یک میز معاملاتی فعالیت می‌کند و تعداد زیادی از معاملات را با حجم متفاوت طی شبانه روز انجام می‌دهد.

معایب صرافی بایننس

متاسفانه یکی از معایب استفاده از این صرافی، این است که برای کار کردن با آن، باید مهارت فعالیت در بازار مالی و نحوه انجام معاملات را آموزش دیده باشید.

2- صرافی کوکوین

تقریباً تمامی تحلیلگران و تریدرها با صرافی کوکوین آشنا هستند. این صرافی نیز کمتر از ۱۰ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است.

مزایای صرافی کوکوین

  • یکی از بهترین مزایای صرافی کوکوین، این است که می‌تواند مشکل بسیاری از افرادی که تجربه چندانی در بازارهای مالی ندارند را برطرف کند. بسیاری از افراد که در بازارهای مالی حرفه‌ای نبوده و از بابت انجام معاملات در صرافی‌ها نگران هستند، به کمک صرافی کوکوین می توانند به راحتی معاملات خود را انجام دهند.
  • همچنین این صرافی ارتباط بسیار خوبی با کاربران دارد. بخشی برای پرسش و پاسخ در این صرافی وجود دارد که تمامی ابهامات را برطرف خواهد کرد. صرافی کوکوین علاوه بر این که می‌تواند از جفت ارزهای بین‌المللی پشتیبانی کند، با دارا بودن ارز دیجیتال تخصصی خود، قادر است بسیاری از فعالان بازارهای مالی را به سمت خود جذب کند.
  • افرادی که از ارز دیجیتال کوکوین استفاده می‌کنند، می‌توانند از پشتیبانی بیشتری بهره‌مند شوند و شاید هنگام دریافت کارمزد، شامل تخفیف شوند.
  • بررسی‌ها نشان می‌دهد تعداد کاربرانی که از این صرافی استفاده می‌کنند، به بیش از چند میلیون نفر می‌رسد که هر کدام از آنها در یک کشور و منطقه حضور دارند. این موضوع نشان می‌دهد که روش کار و استفاده از صرافی کوکوین بسیار راحت است.
  • تعداد جفت ارزهایی که صرافی کوکوین از آن پشتیبانی می‌کند، نسبت به صرافی بایننس کمتر است و به حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ عدد می‌رسد.
  • شهرت صرافی کوکوین به دلیل پشتیبانی بسیار ویژه از معاملات در حجم وسیع است.
  • تعداد زیادی از جفت ارزهای رمزنگاری شده در این صرافی وجود دارند که به بسیاری از کاربران بین المللی اجازه می‌دهند معاملات خود را از طریق این بستر انجام دهند.
  • این صرافی توسط کسانی ابداع شد که مهارت بسیار زیادی در انجام معاملات در بازارهای مالی داشتند. به همین دلیل تمامی چالش‌هایی که برای واریز یا برداشت در این صرافی‌ها وجود دارد را پیش بینی کرده و در حال حاضر بخش زیادی از مشکلات به کمک صرافی کوکوین برطرف شده است.
  • این صرافی در لیست بهترین صرافی‌های جهان قرار دارد.
  • البته باید گفت میزان کارمزد نیز در صرافی کوکوین کاملا مناسب است.
  • با وجود اینکه امروز بسیاری از صرافی‌ها، از کشور ایران پشتیبانی نمی‌کنند و نمی‌توان با آی پی ایران وارد این صرافی‌ها شد، اما شما برای استفاده از صرافی کوکوین نیازی به استفاده از فیلترشکن‌های خاص ندارید.
  • همچنین یکی دیگر از مزایای صرافی کوکوین است که مانند بسیاری از صرافی‌های دیگر شما می‌توانید رمز ارزهای خود را در آن ذخیره کنید. هنگامی که برای مدت طولانی این رمز ارزها درون کیف پول شما باقی بماند، می‌توانید از این طریق با توجه به حجم رمز ارزها مقدار مشخصی سود از صرافی کوکوین دریافت کنید.
  • صرافی کوکوین شرایطی را فراهم کرده است تا افراد حرفه‌ای که از طریق استراتژی‌های خاص و معاملات پیچیده، درآمدزایی می‌کنند، بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.
  • از دیگر ویژگی‌های صرافی کوکوین این است که در آن می‌توان با سرعت بیشتری معاملات را انجام داد. اگر قصد دارید زمان باز و بسته شدن معاملات و سرعت معاملات را کاملاً کنترل شده و حساب شده پیش ببرید، می‌توانید از این صرافی استفاده کنید.
  • با انجام معامله در این صرافی امکان از بین رفتن سرمایه وجود نخواهد داشت. چرا که سیستم‌های امنیتی صرافی کوکوین بسیار قوی هستند و از بهترین ابزارهای امنیتی برای حفاظت از رمز ارزهای شما استفاده می‌کنند.

شما می توانید با آموزش صرافی کوکوین، از این صرافی برای انجام معاملات خود استفاده کنید. برای اینکار می توانید از آموزش های فرزین صدوقی استفاده کنید. از طریق فرزین صدوقی می توانید علاوه بر کسب آموزش های مربوطه، از انواع کانال سیگنال ارز دیجیتال برای انجام بهترین و سودده ترین معاملات در این بازار مالی استفاده کنید.

3- صرافی بای بیت

این صرافی در سال ۲۰۱۸ احداث شد و متعلق به کشور بریتانیاست. اگر چه تعداد معامله‌گرانی که از این صرافی استفاده می‌کنند حدود یک سوم تعداد کاربران صرافی کوکوین یا بایننس هستند، اما نمی‌توان از کیفیت بالای خدمات و ویژگی‌های منحصر به فرد این صرافی چشم پوشی کرد.

شاید صرافی بای بیت نتوانسته است رقابت مناسبی با سایر رقبا داشته باشد یا در این مورد از آنها سبقت بگیرد، اما به عنوان یک مرکز کاملاً معتبر و ایمن، همواره مورد علاقه کاربران و فعالان این حرفه بوده است. یک نظرسنجی جهانی نشان می‌دهد، صرافی بای بیت توانسته است در مقایسه با سایر صرافی‌های جهان رتبه قابل قبولی کسب کند.

اگر چه جایگاه بیستم در لیست بهترین صرافی‌های جهان ممکن است برای شما عالی نباشد، اما باز هم نسبت به صرافی‌های بسیار زیادی که در سراسر جهان فعالیت دارند، مناسب است. در هر صورت برای کار با این صرافی نیاز به آموزش دارید. به این منظور می توانید از دوره صرافی بای بیت استفاده کنید.

مزایای صرافی بای بیت

  • صرافی بای بیت، از همان ابتدا سعی کرده است فعالیت خود را به گونه‌ای ادامه دهد که بستر کاملاً مناسبی برای معامله‌گران حرفه‌ای باشد و برای اینکه به این هدف خود برسد، روش‌های معاملاتی پیشرفته را در صرافی خود قرار داده است.
  • یکی دیگر از بهترین ویژگی‌های این صرافی، سرعت بالای معاملات است. شما برای برداشت، انتقال وجه یا تبدیل رمز ارزها، به مدت زمان زیادی در این صرافی احتیاج ندارید.
  • با وجود اینکه صرافی بای بیت در مقایسه با سایر صرافی‌ها شاید یک مرکز معمولی برای انجام خدمات به معامله گران و تریدرها به شمار بیاید، اما یک امتیاز بسیار ویژه‌ای نسبت به سایر رقبا دارد و آن هم این است که همیشه سعی کرده است آپدیت‌های جدیدی در صرافی خود داشته باشد.
  • یکی از مزایای این صرافی این است که میزان کارمزد آن بسیار پایین است.
  • همچنین کاربرانی که قصد استفاده از صرافی بای بیت را دارند، نیازی به ورود اطلاعات برای ایجاد حساب کاربری یا احراز هویت نخواهند داشت. چرا که به راحتی می‌توانند فقط با ثبت اطلاعات حسابی که واریز و انتقال از آن انجام می‌شود، از این صرافی استفاده کنند.
  • میزان برداشت ارز دیجیتال از این صرافی بیشتر از سایر صرافی‌هاست.

معایب صرافی بای بیت

  • اگرچه کاربران ایرانی نیز می‌توانند از این صرافی استفاده کنند، ولی برای استفاده از آن باید فیلترشکن داشته باشند. زیرا آی پی کشور ایران برای استفاده از صرافی بای بیت محدود شده است.
  • شاید آنچه که باعث شده است در مجموع میزان کاربرانی که از صرافی بای بیت استفاده می‌کنند، کمتر از صرافی‌های مشهور دیگری مثل کوکوین یا بایننس باشد، این است که جفت ارز‌هایی که صرافی بایننس از آنها پشتیبانی می‌کند برابر با ۴۶ عدد است که در مقایسه با صرافی‌های دیگر این مقدار بسیار پایین است.

4- صرافی کوینکس

صرافی کوینکس یکی دیگر از بهترین صرافی‌ها در سراسر جهان است که در میان صرافی‌های خارجی قرار می‌گیرد. این صرافی، فعالیت خود را در سال ۲۰۱۷ شروع کرد. صرافی کوینکس با وجود اینکه همزمان با صرافی‌های مشهور دیگر شروع به کار کرد، اما توانست از آنها پیشی بگیرد و محبوبیت بسیار زیادی پیدا کند.

مزایای صرافی کوینکس

  • بیشتر فعالیت این صرافی برای رمز ارزهای بین المللی است. بنابراین نه تنها مردم ایران، بلکه معامله گران بسیاری از کشورهای جهان کاربران این صرافی می‌باشند.
  • صرافی کوینکس بسیار قوی است و افرادی که از آن استفاده می‌کنند، می‌تواند سوالات و ابهامات خود را از طریق ارتباط برقرار کردن با مسئولین هر بخش، به طور کامل برطرف کنند.
  • شاید کارمزد پایین صرافی، یکی از مهم‌ترین دلایل برای محبوبیت صرافی کوینکس باشد.
  • اگر شما از ارز دیجیتال مخصوص این صرافی استفاده کنید یا شرایطی که در خود صرافی بیان شده است را انجام دهید، ممکن است هیچ کارمزدی بابت انجام معاملات از شما دریافت نشود.
  • صرافی کوینکس علاوه بر اینکه برای معامله گران مبتدی مناسب است، یک بستر مناسب برای انجام معاملات پیشرفته و کاربران حرفه‌ای نیز می‌باشد.
  • سرعت معاملات در این صرافی بسیار بالا هستند.
  • شما می‌توانید از جدیدترین قیمت‌هایی که در بازار معاملاتی وجود دارد، با خبر شوید.

معایب صرافی کوینکس

یکی از معایب صرافی کوینکس این است که برای انجام معاملات، ۲۴ ساعت محدودیت وجود دارد و شما نمی‌توانید از حد یک سقف مشخص، مبلغ بیشتری واریز و برداشت را انجام دهید.

5- صرافی کش آپ

معامله‌گران و تریدرهای حرفه‌ای معمولاً صرافی کش آپ را به شکل یک خودپرداز می‌بینند. زیرا نه ‌تنها برای واریز و برداشت از آنها استفاده می‌شود، بلکه بسیاری از فعالیت‌های روزمره را نیز می‌توان به کمک این صرافی انجام داد.

مزایای صرافی کش آپ

  • خوشبختانه این صرافی شرایطی را فراهم کرده است تا شما برای خرید یا بسیاری از فعالیت‌های دیگر، با استفاده از کیف پول این صرافی، انتقال ارز یا بیت کوین را انجام دهید.
  • برای مواقعی که شما می‌توانید به جای پرداخت وجه نقد از بیت کوین یا سایر رمز ارزها استفاده کنید، استفاده از صرافی کش اپ به شما کمک می‌کند تا با سرعت بیشتری این کار را انجام دهید.
  • افرادی که به تازگی وارد بازارهای مالی شده‌اند و برای کار کردن با صرافی‌های پیشرفته آمادگی لازم را ندارند، می‌توانند این صرافی را انتخاب کنند. چرا که بستر و فضای کاربری این صرافی بسیار ساده است. به گونه‌ای که شما با چند بار استفاده، به راحتی از زیر و بم آن مطلع خواهید شد.
  • پشتیبانی صرافی کش آپ بسیار قوی است

معایب صرافی کش آپ

مبلغ کارمزد این صرافی نسبت به سایر صرافی‌ها کمی بالاتر است.

6- صرافی کوین بیس

صرافی کوین بیس که مدت زمان فعالیت آن بسیار طولانی است و خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه داده است، یک صرافی مشهور و معتبر در سراسر ایالات متحده آمریکاست. تقریباً تمامی تریدرها و معامله گران در آمریکا با صرافی کوین بیس آشنایی دارند. با توجه به اینکه صرافی کوین بیس بسیار مشهور است، روش کار کردن با آن نیز بسیار راحت است.

مزایای صرافی کوین بیس

  • تمامی تریدرها در سراسر جهان می‌توانند از این صرافی و خدمات آن استفاده کنند.
  • تعداد زیادی از رمز ارزها، به کمک صرافی کوین بیس پوشش داده می‌شوند.

معایب صرافی کوین بیس

بیشتر امکانات این صرافی در اختیار فعالان و معامله گران آمریکایی قرار دارد. البته طی چند سال گذشته نسخه دیگری از این صرافی وارد بازار شده است که امکانات بهتری نسبت به نسخه اولیه دارد. بهتر است اگر قصد دارید از این صرافی برای درآمدزایی استفاده کنید، نسخه جدید آن را نصب کنید. زیرا در صرافی اول که وارد بازار شده بود، امکانات و ویژگی‌هایی وجود داشت که باید برای دریافت آنها مبالغی را پرداخت می‌کردید، ولی در نسخه جدید صرافی کوین بیس، این موضوع برطرف شده است.

اشتراک گذاری :